Sunday, January 2, 2011

GENG PENGEMBARAAN FYP KAMI BERMULA (PART 2)

salam semua...

selamat tahun baru...kejap je kan tahun 2010 sudah pun berlalu..
semoga tahun 2011 akan memeberi sinar kebahagiaan kepada aku...
aku rasa sangat teruja sangat dgn 2011...
kenapa ye???
nak kawen kot..hahah..gurau je

da lama tak berblogging ni...
ada dalam 2 minggu gak kot...
selama 2 minggu ni, 2 kali aku p JPS Kerian...
kali pertama p, partner aku x dapat np sekali dgn aku, so aku mintak tolong my bestie utk temankan aku...tapi data yang aku nak tu still lagi tak ada...
untuk minggu seterusnya, aku p ngn sv ak, dan malang lagi buat aku apabila orang yg perlu aku berurusan tu tiada...
sv aku cadangkan buat cara lain yg memerlukan aku utk kerja lebih masa...
sabar je la...huhu

0 commento:

Post a Comment

drop your link here :)