Thursday, March 24, 2011

CINTA

assalamualaikum semua...

ak ada 1 video nak korang dengar ni..
serius best..
2,3 arini aku mmg duk dengar lagu ni je la...
da xde TVXQ, SUJU mahupun SNSD...
buat masa skrg la..hehe
lagu2 korea da jatuh no 2 sbb lagu ni, CINTA...
korang pun dgr la sama k..
hehe
mempersembahkan
CINTA by ALIYAS ZAKARIA

video

Wednesday, March 23, 2011

HB FAIZ

assalamualaikum semua...



HAPPY BIRTHDAY
FAIZ :)



semalam birthday adik aku...
22 Mac 2010..
HAPPY BIRTHDAY BUAT ADIK TERSAYANG...
semoga dgn pertambahan usia ni, akan bertambah la jugak amal utk bekalan akhirat...
doa dari akak tiada yg lain, semoga berjaya didunia dan diakhirat..
best of luck for ur final exam...insyaALLAH dapat jawab..
sayang kamu...

Friday, March 11, 2011

lalala~


babbling: im getting so excited doing this stuff..hehe...feel sorry to deyda n shu...after they struggle to finish their thesis, they still cant get their sv's sign..

Thursday, March 10, 2011

-jangan tensen2 taw..hee-

Tuesday, March 8, 2011

aigoooooo!



HAHA


another side of me..haha
"HAPPY WOMEN'S DAY!"*love*

Sunday, March 6, 2011

AM I???

overpressure.
overstress.
overload.
.
.
.
.
.
over act.
.
.
.
.
this is called insane.
.
.
.
.
aaaaaahhhhhhhhhhhhhh.

babbling-under control rite now.

Thursday, March 3, 2011

ini projek saya taw!



assalamualaikum semua...

FYP lagi kan???
disebabkan sekarang mmg mood FYP, dlm otak ni mmg x pk pasal perkara laen la...pagi petang siang malam mmg FYP la...korang yg baca pun mesti bosan kan..haha

okay, aku nak tnye, korang pnh tak p BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT..???
mesti ad yg pnh p kan...fyi air kat laketown tu, disalurkan oleh empangan bukit merah...

kalau empangan bukit merah tu pecah, sejauh mana kesannya kpd kwsn downstream...mntk2 la x pecah kan..

ni la FYP aku..

bubye..sambung wat FYP

babbling~masa tido ptg td, aku mimpi pasal ular..haha...sblm ni, ak pnh gak mimpi taw, siap gtaw kakak ak lg..tp kakak ak gelak...dia cakap tu maksudnye ada org nak pinang kte..haha..
so, skang ada org nak pinang aku ke??kahkahkah

drop your link here :)