Friday, December 17, 2010

GENG PENGEMBARAAN FYP KAMI BERMULA (PART 2)

salam semua...

waaa, rase macam dalam cite upin dan ipin lak..hehe
pengembaraan kali ni lain sket sbb sv ak yg bawak ak n partner p JPS Kerian..
macam biasa la, kalo ak x p jmpe sv ak, beliau akn kol atau mes ak suh p jmpe..
dan kali ni, sv aku tu kol lagi..
dan macam biasa la, kalo beliau kol mesti aku x terjawab panggilan beliau itu..
kenapa ye?
sebab yg paling ketara sekali adlah sbb aku TIDUR..huhu
asal beliau kol aku tido, aku tido je beliau kol..
xke sadis tu..
jatuh maruah aku..haha

dan kali ni, beliau kol lagi...
aku yg tgh syok2 tdo tentu sekali tekejut bile tgk beliau kol..
nak ke tak nak aku kena jawab jugak panggilan tu...sbb da byk kali gak la ak x jwb beliau kol..huhu
sblm jawab tu, dan lg ak betolkan suara, mesti nak cover kan...haha
bla..bla..bla..
beliau suh ak n partner p jumpe die ptg tu jugak..
tapi kan aku tersasul mse tgh ckp ngn beliau..
nmpak sgt bru bgn tdo kan..huhu
segannye!

tepat 2.15 pm kami p bilik dy..
bila beliau tgk kmi sampai, beliau terus kemas2 brg...
pastu, bgi arahan "kamu tunggu kat bawah"
ak n partner "eh, nk kna p JPS Kerian ke en zul?"
beliau "aah!"

so, lepas tu kami gerak p JPS kerian utk ambil data..,
lepas discuss tu, sv ak ajak minum ngn staf2 JPS tu...
dalam ati aku, segannye!..
partner aku lak puasa...
time en zul tnye aku nak minum apa, aku geleng je..
pastu beliau tnye aku puasa ke...
aku lak dgn yakinnye "aah"... hehe
bohong sunatt..ampun en zul..huhu

odw nak balik usm tu, x banyak sgt da borak ngn sv ak tu...
byk duk senyap...segan!..lagi
aku kan pemalu kuasa sepuluh..haha
sampai usm nak dekat kol 5 da...
pastu tnye aku bawak laptop ke x..
kalo bawak dia nak install arc-view utk ak...
so, p la bilik beliau utk install lak..
lptop aku lembab macam siput..
jadi,proses itu mkn mse yg lme gak..huhu
bagus kan sv ak tu...
sanggup tu balik lmbt sbb nk tlg install kan utk ak...

dalam kol 6 gak la siap...
then, p beli mknn utk bukak puasa..
ak pun tumpang sekaki..
cakap puasa kan..haha

4 commento:

n o r i z z a t i said...

hamboi2!! syi0k tid0ooo noo ;)

zaimah said...

oooo mestii!haha

aidakmal said...

mmg mcm upin ipin pon.ngee

zaimah said...

ak pun xtaw nape otak aku ni otak katun.. :P

Post a Comment

drop your link here :)