Thursday, October 21, 2010

halo hola hai

salam readers,

ini blog kedua aku.sangat lama tak menulis, rasa sangat2 kekok nak menulis.banyak sangat yang nak tulis sampai tak taw apa yang nak ditulis.nak mula kat mana dlu ye???emmm, jangan tanya kenapa ak delete blog dulu...jangan tanya...tak nak ingat kisah dulu.nak buka lembaran hidup yang baru.dengan cerita2 baru.gosip2 baru..ngeee

since, ni first entri, moleklah dulu kita buat sesi suai kenal kan???sapa nak kenal angkat kaki..haha
oke, nama tuan punya blog ni zaimah.berasal dari kelantan.berumur 22 tahun [muda remaja lagi oke,hee].masih lagi menuntut di USM, kejuruteraan awam, final year..insyaAllah akan grad 2011[doakan ak berjaya dunia akhirat k]..perancangan masa depan masih lagi dalam perancangan..macam nk wat esei masa darjah 1 lak..proceed2..tapi tak nak sambung pasal my ambition ke, my hobby ke..tak nak oke..

jom review sket apa yg ak buat arini..aku skip lagi kelas solid waste..aku pun heran, kenapa la aku suka sangat skip kelas sem ni..adakah kerana aku merasakan aku cukup hebat..ohh sama sekali tidak..bukan sebab tu oke...salah satu sebab yg munasabah ialah kelas solid waste start pukul 8am..sangat2 tak suka oke..sebab yg laen malas nak tulis..hehe

pastu kelas construction management cancel, soo ak boleh la bangun lambat..ooo yeahh..salah satu hobi tuan empunya blog ini ialah bangun lambat..bukan hobi la tapi habit..aku kan cakap tak nak cakap pasal hobi...ekeke...tapi aku p kelas pukul 11am, advanced water...then, after lecture, aku lunch...

pastu, balik bilik tercongok duk depan laptop..niat dihati nak buat final year project tp dah terpesong bukak fb plak...pastu klik sana sini pastu buat fyp kejap pastu ntah macam mana boleh munculnye blog 'shadows of life' ni..aku pun tak taw kuasa ajaib apakah yg memukau aku supaya aku berblogging lagi...sesungguhnya aku memang tak tahu..haha

ehhhh, aku x solat lagi..asyik sangat kat cni...

bebel ; aku rasa aku dah dapat kawal perasaan aku ni..hehe

0 commento:

Post a Comment

drop your link here :)