Sunday, October 24, 2010

Dari jauh

salam readers,

aku xtaw apa istimewanya insan ini sampaikan aku sanggup buat entri khas utk dia..semoga dia sentiasa dalam keberkatan ILLAHI..dalam keadaan aku sekarang yg super duper tension, sedih dan berserabut, tibe2 aku dapat message daripada hamba Allah ni..

"Ya ALLAH..aku bersyukur kepadamu kerana Engkau telah berikan aku peluang untuk aku mengenali seorang insan yg selalu membuka hatiku untukMU..

Ya Rahman.. Kau ampunilah segala dosanya..

Ya RAhim.. Kau jadikanlah insan ini dgn hambaMU yg taatakan perintah dan suruhanMU agar dia lebih kuat dan bersemangat untuk meneruskan kehidupannya dengan insan yg Kau jodohkan..

Amin..
Take care dan tolong maafkan saya diatas segala kesilapan"


terima kasih sbb mendoakan yang terbaik utk sy..sy hargai semua tu dan sgt terharu sbb terasa mcm kena pada waktunya..secara jujurnya, sy sekarang dan dulu adalah manusia yg berbeza..

babbling ; dia sllu hadir masa aku kebuntuan.walau apa pun, terima kasih sbb masih imengingati saya ..kadang2 aku rasa, aku terlalu mencari kebahagiaan yg sebenar padahal kebahagiaan sudah terbentang luas dihadapanku.



0 commento:

Post a Comment

drop your link here :)