Thursday, March 3, 2011

ini projek saya taw!



assalamualaikum semua...

FYP lagi kan???
disebabkan sekarang mmg mood FYP, dlm otak ni mmg x pk pasal perkara laen la...pagi petang siang malam mmg FYP la...korang yg baca pun mesti bosan kan..haha

okay, aku nak tnye, korang pnh tak p BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT..???
mesti ad yg pnh p kan...fyi air kat laketown tu, disalurkan oleh empangan bukit merah...

kalau empangan bukit merah tu pecah, sejauh mana kesannya kpd kwsn downstream...mntk2 la x pecah kan..

ni la FYP aku..

bubye..sambung wat FYP

babbling~masa tido ptg td, aku mimpi pasal ular..haha...sblm ni, ak pnh gak mimpi taw, siap gtaw kakak ak lg..tp kakak ak gelak...dia cakap tu maksudnye ada org nak pinang kte..haha..
so, skang ada org nak pinang aku ke??kahkahkah

4 commento:

Encik Ariff said...

Selamat berFYP dan dipinang!
:)

.::zaimah::. said...

hahaha...

n o r i z z a t i said...

p0ning saye..FYP..PFY...YFP...hahahahahahahaa

.::zaimah::. said...

sy lagi poninggggg...huhu

Post a Comment

drop your link here :)