Saturday, February 19, 2011

pejam mata semoga semuanya hilang

hidup aku sekarang ibarat gambar di atas
nampak cantik penangan warni warni
tapi nampak serabut
orang selalu nampak hidup aku senang
tapi orang tak pernah tahu senang itu sebenarnya menyesakkan hidup aku
banyak sangat yg berlaku skrg
tak tau nak settlekan yg mana dulu
kalau boleh, aku nak menyorok sampai la semua masalah ni selesai
boleh ke
aku pun dah penat dgn itu ini
kalau boleh, aku nak hidup dalam dunia aku sendiri
boleh ke
aku dah try yg t'baek
tapi aku bukan malaikat
aku tetap akan terasa
sbb aku punya hati perempuan
kalau diberi peluang, aku nak pilih hati kosong
sbb
aku xkan rasa apa2 kalo orang buat aku macam2
sbb hati aku kosong
kalau orang tanya, aku lebih suka jwb "entah"
sbb
aku nak lupakan hari ini dan semalam
semoga aku dapat lupakan hari ini dan semalam
aku nak mintak maaf kalo ada kata2/perbuatan/apa2 shj dr aku yg membuatkan korang rasa nak marah/sedih/tensen/kecewa/menyampah dsb
sbb ak manusia biasa yg trok dr korang
yg sdg belajar apa itu dunia realiti

"kakak aku ckp dy b'syukur sgt sbb aku dah byk berubah, aku dah tak macam dulu..terima kasih sbb doakan yg terbaek utk aku"
aku rasa malu dgn "aku yg dulu"
semoga aku dapat lupakan hari ini dan semalam

assalamualaikum dan selamat malam...
semoga hari esok aku bermula dgn kosong dan aku dapat lupakan hari ini dan semalam


babbling:
bad habit time perasaan marah/tensen aku m'buak2..atau dgn kata lain time fikiran aku tengah berkecamuk....dengar lagu sambil bukak volume kuat (mata xnampak,telinga pun xdengar)...baling hp (hp aku murah je)...menangis (aku benci tp aku sll buat, x cool lgsg)




2 commento:

n o r i z z a t i said...

hyeeeiii...dak kiut!! awat ni?? em0ooo memanjang ;)

.::zaimah::. said...

soo many things happen lately..

Post a Comment

drop your link here :)