Friday, November 19, 2010

CINTA PANDANG PERTAMA KE?


salam semua,

eh, nak tanye pendapat korang sume ni...
cinta pandang pertama?
boleh percaya ke?

"dari mata turun ke hati, dari hati turun ke mana?"

nafsu ke??haha

bukan ke kalau cinta pandang pertama ni, yang kita nilai tu paras muka...
"wah! cantiknye dak tu..aku dah jatuh cinta!!..haha

macam ni ke yg dikatakan cinta pandang pertama tu..
kalau la macam ni, aku rasa ada yg x betol ni...
kenapa ye??

sebab...

katakan lah seseorang tu sukakan kita disebabkan wajah kita yg cun melecun, boleh kekal ke?
manusia kan akn tua...cantik ke kalau dah tua??

tapi, kalau seseorang tu sukakan kita sebab perwatakan kita, boleh kekal ke?
boleh kot, insyaALLAH...

orang cakap, dalam satu2 perhubungan tu, yang paling penting ialah keserasian..masa tengah kapel memang la rasa serasi, tapi bila kawen, lain la pulak jadinya..macam mana ye??hmmm

"apa pun, manusia hanya merancang, ALLAH jua lah yg menentukannya"

Lirik Lagu Kalau Berpacaran


Kalau berpacaran
Memang banyak pantang larang
Menjaga susila
Ibu bapa adik abang
Apabila berdua
Carilah tempat yang terang
Agar tidak pula
Mencuba aksi terlarang

Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang
Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman

Kalau berpacaran
Jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan
Jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan
Meminang dengan segera
Kalau terlambat kasihmu disambar buaya

Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang
Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman

Yeah
Kita sambung cerita
Kalau kamu berdua
Aku yang ketiga
Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa
Berani buat terima padah
Kalau tak sedia
Ucap syahadah

babbling : suka dengar lagu ni..senyum sampai telinga :)
cinta lepas kawen, bes ke?

4 commento:

aidakmal said...

piu3.cinta pndang pertama.hehehe

.::zaimah::. said...

haha..
cinta monyet byk la..

aidakmal said...

euwww..cinta monyet tuh.hahaha

.::zaimah::. said...

ngeee :P

Post a Comment

drop your link here :)