Tuesday, August 9, 2011

aku nak mintak maaf je sebenarnya

assalamualaikum my dear sahabiah...

"Hidup biarlah memberi manfaat kepada orang lain"

Di kesempatan bulan yang mulia ni, aku nak mintak maaf banyak2 la kalo sepanjang kita kenal aku ada bawa pengaruh buruk kepada korang2 yg pernah baca blog ni dan kpd kawan yg mengenali diri ini secara langsung dan tak langsung.sesungguhnya setiap perbuatan yg kita lakukan akan diadili kelak walaupun sebesar zarah.aku betol2 nak mintak maaf kalo ada info yg salah/benda2 negatif/blog ni dah membawa impak negatif dlm hidup korang ke/anasir2 buruk..

Semoga ramadhan kali ini milik kita. ayuh lah kita sama2 memberkati bulan yg mulia ini.

p/s: apa yg patut saya buat..ramadhan kali ini air mata saya tak segan silu nak mengalir.aduhai. sebelum ni terharu sebab suara adik dari tajikistan ni sangat merdu.pertama kali dengar suara dia mengaji dah rasa sebak..subhanallah..yang ni saya tengok kat youtube "KORAN BY HEART"..nama adik tu nabiollah..peserta2 lain pun tak kurang hebatnya.

lagi saya tersentuh bila baca entri pasal artis2 malaysia yg telah diberikan hidayah kat blog HAMI ASRAFF..dan korang patut baca episod syukur catriona ross..tak semua orang akan dapat peluang kedua..kite sbgai bangsa melayu yg beragama islam sepatuttnya bersyukur dilahirkan dalam islam..

apa yg saya pinta sekarang:semoga ALLAH tetapkan iman saya dan matikanlah saya dalam islam..

apa yg boleh saya buatkan sbb air mata ni adalah ciptaan terhebat Allah untuk wanita.marilah kita gunakan sebaiknya (janganlah bila tengok cite korea je)

2 commento:

Hardy Boy said...

menarik entry & blog saudari ni, saya follow blog saudari, jemput follow saya kembali ye & salam ukhwah (^_^)

zaimah said...

tqq hardy boy ;)

Post a Comment

drop your link here :)